Як змінити пароль на mac

Зміна або скидання пароля облікового запису користувача macOS для macOS Mojave або більш ранньої версії

Пароль, який використовується для входу на комп’ютер Mac, можна змінити або скинути, якщо ви його не пам’ятаєте.

Пароль облікового запису користувача macOS також називають паролем для входу. Це пароль, який використовується для входу на комп’ютер Mac і внесення певних змін, таких як установка програмного забезпечення.

підготовка

Переконайтеся, що ваш комп’ютер Mac підключений до Інтернету і працює під управлінням macOS Mojave або більш ранньої версії. Якщо використовується пізніша версія macOS, виконайте кроки щодо скидання пароля в macOS Catalina або більш пізньої версії.

Зміна пароля

Якщо пароль відомий і може використовуватися для входу в обліковий запис, його можна змінити в розділі налаштувань «Користувачі та групи»:

  1. Виберіть «Системні налаштування» в меню Apple, потім відкрийте розділ «Користувачі та групи».
  2. Виберіть своє ім’я користувача в списку користувачів.
  3. Натисніть кнопку «Змінити пароль» і виконайте вказівки на екрані.

Скидання пароля

Якщо пароль забутий або не спрацьовує, можливо, його вдасться скинути одним з описаних нижче способів. Однак перш спробуйте наступні простіші рішення:

  • Переконайтеся, що знаки розміщені в правильному регістрі. Якщо на клавіатурі включений режим Caps Lock, в поле пароля відображається символ Caps Lock .
  • Якщо в поле пароля відображається знак питання, клацніть його для перегляду підказки пароля, яка може допомогти згадати пароль.
  • Спробуйте виконати вхід без пароля. Якщо це спрацює, потім можна додати пароль, дотримуючись процедури зміни пароля.
  • Спробуйте виконати вхід за допомогою пароля ідентифікатора Apple ID, що використовується для iCloud. Якщо цей пароль був тільки що змінений і новий пароль не спрацьовує, спробуйте ввести старий пароль. Якщо це спрацює, надалі можна буде використовувати новий пароль.

Скидання з використанням ідентифікатора Apple ID

У деяких версіях macOS для скидання пароля можна використовувати ідентифікатор Apple ID. Вводите пароль на екрані входу до появи повідомлення про те, що пароль можна скинути за допомогою ідентифікатора Apple ID. Якщо це повідомлення не з’явиться після трьох спроб, значить налаштування вашого профілю не дозволяють скидання пароля за допомогою ідентифікатора Apple ID.

  1. клацніть стрілкупоруч з повідомленням про Apple ID, і виконуйте вказівки на екрані для введення ідентифікатора Apple ID і створення нового пароля. По завершенні буде запропоновано виконати перезапуск.
  2. Виконайте вхід з новим паролем.
  3. Визначте, чи потрібно створення нової зв’язки ключів для входу.

Скидання за допомогою іншого облікового запису адміністратора

Знаючи ім’я і пароль облікового запису адміністратора на комп’ютері Mac, можна використовувати цей обліковий запис для скидання пароля.

  1. Виконайте вхід з ім’ям і паролем іншого облікового запису адміністратора.
  2. Виберіть «Системні налаштування» в меню Apple, потім відкрийте розділ «Користувачі та групи».
  3. клацніть замок, потім знову введіть ім’я та пароль адміністратора.
  4. Виберіть своє ім’я користувача в списку користувачів.
  5. Натисніть кнопку «Скинути пароль» і виконайте вказівки на екрані, щоб створити новий пароль:
    Вікно зміни пароля
  6. У меню Apple виберіть пункт «Завершити сеанс».
  7. Увійдіть до свого облікового запису з новим паролем.
  8. Визначте, чи потрібно створення нової зв’язки ключів для входу.

Скидання за допомогою Асистента щодо скидання пароля (повинна бути включена функція FileVault)

Якщо функція FileVault включена, для скидання пароля можна використовувати Асистент по скиданню пароля:

Вікно Асистента щодо скидання пароля

  1. На екрані входу приблизно через хвилину до появи повідомлення про те, що за допомогою кнопки живлення можна вимкнути комп’ютер Mac, а потім знову запустити його в режимі відновлення ОС. Якщо це повідомлення не з’являється, функція FileVault не включена.
  2. Натисніть і утримуйте кнопку живлення, доки комп’ютер Mac не вимкнеться.
  3. Натисніть кнопку живлення, щоб увімкнути комп’ютер Mac.
  4. При появі вікна скидання пароля дотримуйтесь інструкцій на екрані, щоб створити новий пароль.
    Якщо необхідно підключитися до мережі Wi-Fi, перемістіть курсор у верхню частину екрану і виберіть потрібну мережу в меню стану Wi-Fi . Щоб вийти без скидання пароля, виберіть меню Apple > «Перезавантажити».
  5. По завершенні натисніть кнопку «Перезавантажити».
  6. Якщо вам вдалося скинути пароль за допомогою Асистента щодо скидання пароля, виконайте вхід в свій обліковий запис з новим паролем.
  7. Визначте, чи потрібно створення нової зв’язки ключів для входу.

Скидання за допомогою ключа відновлення (повинна бути включена функція FileVault)

Якщо функція FileVault включена і у вас є ключ відновлення FileVault, цей ключ можна використовувати для скидання пароля.

  1. На екрані входу вводите пароль до появи повідомлення про те, що пароль можна скинути за допомогою ключа відновлення. Якщо це повідомлення не з’явиться після трьох спроб, функція FileVault не включена.
  2. клацніть стрілкупоруч з повідомленням. Поле пароля зміниться полем ключа відновлення.
  3. Введіть ключ відновлення. Використовуйте символи в верхньому регістрі і дефіси.
  4. Дотримуйтесь інструкцій на екрані для створення нового пароля, по завершенні клацніть «Скинути пароль».
  5. Визначте, чи потрібно створення нової зв’язки ключів для входу.

Якщо після перезапуску комп’ютера Mac виконати вхід з новим паролем не вдається, спробуйте виконати наступні додаткові дії:

  1. Повторіть перезапуск, утримуючи клавіші Command-R або одне з інших сполучень клавіш відновлення macOS до появи логотипу Apple або обертового глобуса.
  2. Коли з’явиться вікно «Програми macOS», виберіть у рядку меню «Програми» > «Термінал».
  3. У вікні «Термінал» введіть resetpassword і натисніть клавішу «Введення», щоб відкрити показаний вище Асистент по скиданню пароля.
  4. Виберіть «Пароль для входу в систему не працює», потім клацніть «Далі» і дотримуйтесь інструкцій на екрані для свого облікового запису користувача.

Створення нової зв’язки ключів для входу, якщо це необхідно

Після скидання пароля і повторного входу в обліковий запис може з’явитися попередження про те, що системі не вдалося розблокувати вашу в’язку ключів для входу. Це очікувано, так як паролі облікового запису користувача і зв’язки ключів для входу більше не збігаються. Натисніть кнопку «Нова зв’язка ключів» у вікні попередження.

Якщо попередження про зв’язці ключів для входу не з’явилося або відображаються інші повідомлення із запитом старого пароля, скиньте в’язку ключів вручну:

  1. Відкрийте утиліту «Зв’язка ключів» в папці «Програми» папки «Програми».
  2. Виберіть пункт «Налаштування» в меню «Зв’язка ключів», потім натисніть кнопку «Відновити мої зв’язки ключів за замовчуванням» у вікні налаштувань. Після введення нового пароля утиліта «Зв’язка ключів» створює порожню в’язку ключів для входу без пароля. Натисніть кнопку «ОК».

Якщо кнопка «Відновити мої зв’язки ключів за замовчуванням» не відображається, закрийте вікно налаштувань і виберіть в’язку ключів «Вхід» в лівій частині вікна утиліти «Зв’язка ключів». Натисніть Delete, а потім кнопку «Видалити посилання».

Якщо виконати вхід як і раніше не вдається

Якщо виконати вхід зі своїм паролем як і раніше не вдається, зверніться в службу підтримки Apple за допомогою.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *